Makelaars

Digitaal identificeren, gegevens uitwisselen en ondertekenen maakt het makkelijker voor de makelaar én de consument

Verkoopproces versnellen als makelaar

Je belt je klant met goed nieuws: zijn bod is geaccepteerd. Dolgelukkig is hij natuurlijk. Maar dan begint voor hem het echte werk pas. Documenten verzamelen, invullen en ondertekenen, ook bij jou als makelaar. 

Leg je klant maar eens uit dat er zo veel informatie nodig is, soms zelfs dubbel. Dat is vervelend en niet klantvriendelijk. Een kopie ID moet hij zelfs zeven keer aanleveren, onder andere bij de hypotheekverstrekker en notaris. En voordat de handtekening staat, heb jij al een marathon aan handelingen achter de rug om de koopovereenkomst op te stellen. 

Daarom hebben wij afspraken en standaarden ontwikkeld rondom de koopovereenkomst. Afspraken die ervoor zorgen dat je kan werken met een digitale identificatie en digitale handtekening, maar ook het digitaal uitwisselen van de koopovereenkomst. Zo maken we het werk van de makelaar makkelijker en dragen we bij aan een zorgeloos aankoopproces.

Voordelen van Zorgeloos Vastgoed voor makelaars

Het hele administratieve proces kan makkelijker en sneller, blijkt ook uit ons consumentenonderzoek. Met het afsprakenstelsel zet Zorgeloos Vastgoed zich hiervoor keihard in. Eén fundament en één taal voor alle partijen. Eenvoud ‘aan de achterkant’ maakt helderheid ‘aan de voorkant’.

  • Digitale identificatie en handtekening voor de koopovereenkomst, geaccepteerd door de hele keten.
  • Snellere verwerking en dus beslissing bij de financier.
  • Geen verouderde kopieën meer.
  • Je klant bepaalt wat hij deelt én houdt de regie.

Vragen of meedenken?

Neem contact met ons op.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws rond Zorgeloos Vastgoed? Schrijf in voor de nieuwsmail en we houden je 4x per jaar op de hoogte van alle ontwikkelingen. Je kunt ons natuurlijk ook volgen op LinkedIn.